Sunday, May 25, 2008

Amin MKA wed

mmm...hari 24/5/2008...amin MKA kawen...sebelah perempuan dekat AMpang...
wedding tuh dekat Kampung Pengantin Kuala Lumpur...nice place to do wedding....
mmm nasib baik aku xtersesat....then wife amin adalah kakak yan jr dekat sc dungun...
sampai sana...jumpa kema,jughi,lai n tunang,nasran n nadnai...semua berpasangan...
me???xde...huhuhu..asik kena perli...then datang laa..si fakhrudin n d geng...mmm fakhrudin pakai baju oren jugak...cmner leh sama nih...hahaha
then makan2 sembang2....kitorg pun balik....
actually ruzbot n bear nak datang...tapi diorg keje...xperlaa xde rezeki nk jumpa diorg..
ahad mak aku dtg...so aku xsempat nak pg kenduri kawen sim...sorry sim...
anyway congret....
congret amin...

yeahh dapat bunga telur..

makan beradab atas stage..

thanks abg kamera man...

4 Comments:

  1. Juliet said...
    ini blog musim kawin ke? hehe.. peng,cpt laa.. aku pon nak merasa mcm ko. konvoi g uma pengantin. bile ko nak langsung nie? ;) aku,janne ngan mill nnt wat baju se'color' se'pattern' utk majlis ko hihi~~
    LynnDa @ PeNg said...
    aku ker...mmm tunggulaaa...
    nanti aku nak suh korang pakai kain batik jer...
    boleh??hehehe
    tema...ala2 kampung...
    Yan Lim said...
    hey hey hey, never knew that you have blog :)
    sorry tak dapat layan sangat that day, was running here and there. Neway, thanks for coming!
    Anonymous said...
    uikss.. sejak bile blogging? br tau neh. bleh la nk tag pasneh, hihik :-D

Post a Comment