Tuesday, September 2, 2008

Merdeka kt Kampung

yeahhh balik kampung....
mak aih byknyer keter nak blk berpuasa kt kampung...
aku pg amik lai lu kt Puchong...

1jam nak g puchong saja coz jam....mmm ape ag..aku lepak lu laaa mkn2 kt Bravo area umah lai...
10.30 br gerak....jalan smooth jer...sampai pkl 3pg kt kemaman...
siang tuh wat tour to umah sedara mara aku...
then aku tgk gmbr cousin aku tunang..
tut tut tak sangka ade gmbr kema HRSC dlm pic dia...
wat a small world...rupa2nyer dia berkawan ngan sepupu aku....
hahahaha....

petang ape ag ajak mak aku pg Pantai...ambik angin laut...
abg aku n akak ipar aku sebuk training kawad utk parade merdeka esok...hahhaa
semangat patriotik tul...
ahad malam...aku pg laa terawih malam pertama kt surau kampung aku...
abang aku jadi imam...bagusnye abang ku ini...

Ahad dah gerak blk...sempat sahur jer ngan mak aku...kesian mak aku berbuka sorg2...

0 Comments:

Post a Comment