Wednesday, April 2, 2008

soo nervousss..

hari nih my 2nd day aku cuti...esok dh start my new office..nervous gak..

mmm teringat plak masa kasi surat resign kat faye..mula2 dia terkejut cm marah gak laaa...

after face to face dia dah pikir rasional sikit...nasib baik...huhuhu

so she said on that day she already received 7 tender letter including us...mia ahaha..

but actually not her false laaa...she a very2 kind manager..We LoVE you FAYE...

mmm hr nih i aku ade 2nd intebiu...just phone intebiu and email...melilau aku cari tenet...laptop dah dpt yang pinkie punyer....tp modem dia laa plak cap codi...
terpaksa laaa aku cr starbuck terdekat....hahhaa...nih ngah tunggu dia call laa nih...sayang nak lepaskan peluang nih...company MNC tuh...mner tahu silap2 hari bulan dia hantar aku g BElGIUM...hahaha ell and janna baca mesti gelak nih...angan2 mat jenin...
welll..who knows...

mmm bising plak kt starbuck nih...shhhh diam laa i need to concerntrate....

2 Comments:

  1. Juliet said...
    laaaaaahh!! ko pegi starbucks ke akhirnya???? ceishh!! aku ajak ko tanak. jahat la ko.. menci menci!!
    LynnDa @ PeNg said...
    terpaksa...pinkie nyer modem kokkak sangat

Post a Comment