Sunday, April 20, 2008

SunDayNite

Yeah..today i have outing with my friends ~ex-xybasian+xybasian~...rindu u olls...
mmm menjelang malam jer kitorg mula our aktiviti...
we plan to watch movie CONGAK...oppss CONGKAK...
so we olss jumpa laa kt OU...mak aih....parking xde...puas dok pusing..
turun naik turun naik....last2 dpt gk parking...nasib baik xpatah kaki aku...
then nampak laaa muka2 kwn aku nih..jana,mila n ell...lamanyer tak hangout cmnih...
firstly kitorg jalan dulu cr kasut si mila...mmm xde aper pun dia beli...
then kitorg pun cr makan laa...doklaaa makan kt secret recepi...time tuh 9.30 dah..diorg actually nk suh take away jer...tp melihat muka kesian kitorg nih...diorg pun kasi laa dine-in for the last order..hek hek...
borak2..gosip2...bla bla...sampailaa secret recipe nak tutup...
ok dh dekat pkl 11 nih...tunggu laa si muzri n nik kat wayang...sempat laa posing2 dulu...
snap2 photo...then movie start...mmm tp not too scary like jangan pandang belakang...tp ade minah nih...siap2 jerit2 tak paham aku...miss jana laaa...hahha..aku cool jer dok sblh nik...hehe...kiter beranikan nik...kih kih

then diorg tkut nak blk umah..pegilaa hang out kt kedai makan kt lim kok wing lama..best gk tmpt nih...semua makanan western...and thanks to muzri...belanja sempena belated besday dia..kalu tahu order byk lagi...
lepak kt situ sampai pkl 4...sampai mata pun xleh nak bukak...until we give up...baliklaa umah aku dulu...tidooo..9.30 minah ell dh kejut bgn pg breakfast...
haaahhh hr nih keje aku tidoooo jer...









0 Comments:

Post a Comment