Friday, August 8, 2008

curi dari page eiyta..

5 tabiat buruk anda time sekolah..
1.suka tertido masa cikgu mengajar....kepala dah mcm roller coaster...
2.kena baling kapur sebab tido dlm kelas....
3.dituduh memberontak oleh guru disiplin....wahahaha
4.suka jalan laju2 sebab nak kejar makanan kat dewan makan...
5.suka meniru...especially buku amali fizik...

3 favourite subject anda...kenapa?
1.Matematik...aku kan budak pintar...hahhaa
2.Agama Islam ..sebab dapat ustazah yang sangat best...belajar agama tapi leh gelak terbahak2...
3.Lukisan kejuruteraan....berangan nak jadi arkitek...

3 subjek yang anda tidak suke..kenape??
1.Sejarah...banyak sangat kena ingat tahun...lagi pun aku bukan membesar zaman diorg..
2.Fizik...amali dia tak masuk dek akal....
3.Kelas Bahasa...so board...but i love buat summary...

Menarik pada kamu???
entah....semuanyer bam bam...takde yang mengiurkan...hahaha
mmm im a happy go lucky person kot...

Kamu paling suka??
menyanyi....meeting friends...

Anda tidak boleh hidup tanpa,,,??
telefon bimbit...and Waa Punya Kereta...


setiap malam sebelum tidur,,siapa yang anda hubungi???
no one....tidor jerlaaaa...

tag 5 org rakan anda...
ell,jana,lobo,csue,cikin

1 Comment:

  1. echoesdesign said...
    ehh..akoo kena tag rupanya...nantila akoo post kat blog akoo...da lame tak update..bz..hahahahahaha

Post a Comment