Saturday, August 9, 2008

Muvie Time...The Mummy

tomollow holiday...hoyyyeh...hoyyeh
then aper lagi..ell mengambil peluang ini utk watching muvie together2 ngan prens....]
mmm muvie yang di pilih adalah the Mummy....pkl 12am...kat OU...
mmm at first ingat miss jane xjadi pegi coz dianyer train tersangkut....kesian dia 30minit gaklaa tersadai kat lrt Masjid Jamek....
then we olls berkumpul laaa kat OU...ell,diana,azri,jane,muzri,nik,muhaimin...
but someone is missing....MILA...wers mila...call call dia xdapat...ish...tiket dh beli nih cik Mila...
naper tetiba MIA....dlm kecoh2 sempat laaa en muhaimin kiter kenakan aku...ckp mila on fon...upernyer aku tertipu..penat aku HELLO HELLO....hahaha siap ko muhaimin...

the Movie was sooo fun...i likeeee....sound effect sampai bergoyang kerusi aku....i give 5 stars...
but.....ade jugaklaaaaaa sorg mamat nih...tertido sampai tak sedar diri...i wonderlaaa camner azri leh tido...movie abis pun masih lentok ag....kah kah...
after tgk movie semua dpt character masing2..aku as Lin...waaa gorgouse leh hidup 2000 tahun.cun lak tuh..Muhaimin jadi Yetti...hahhaha...Ell jadi zombie Jeneral Ming...yang nih sangat sesuwey....hahahhahahahaha
sebelum balik lepak lu kat Rasta....

2 Comments:

  1. diana said...
    lyndot..wah..ko LIN..hebat!!! hidup 2000 tahun...hehe...azri tue mmg la...tdo bersungguh plak tue..haha..penat gile la tue...klu ko nk bukti die tdo..aku ade gmbr...haha...nnt kite midnite lg...bleh tukar watak plak...
    Juliet said...
    aku x puas ati!!

    kenapa aku jeneral ming?? kenapa?

    actually yg mayat idup balik tu BUKAN jeneral ming la..

    kalau ko tgk jeneral ming masa hidup hensem woo.. sbb tu muhaimin nak watak tuh.

    yg jd rangka tu kan semua askar2 biasa yg diperah bina jambatan cina tuh!!

    pandai2 ko je peng.

    aku la LIN. ahaks! sbb aku cun,kurus,putih,rambut panjang, pandai kungfu,muke adik badek chinese look wlpn aku tak,wlpn dah berusia tp muka,hati & jiwa tetap muda. wow!!

    rugi tiket extra tue :'(

    aku masih bersedih sampai sekarang..........

Post a Comment