Wednesday, October 10, 2012

silent for a while

sure semua wonder why sejak aku kawen ni aku makin malas nak mengarang blog?
eh macam laa ramai sangat follower aku... haha perasan..
and you know why sejak aku switch dari line maxis ke line celcom.. aku punya broadband maxis dah tak se cheap dulu.. dia just bagi cheap untuk ahli setia jer.. now saya sudah tidak setia.. padan muka ku..
kunun nyer aku nak terminate laa broadband maxis then nak cari new broadband..
tapi sampai sekarang tak register lagi new broadband..

nak pakai broadband fon, akunyer limit 1G jer.. surfing kejap jer dah over limit..
so aku mmg cuba kurangkan jadikan fon as broadband..
so tunggu laa sebulan dua lagi.. aku  pasti dapatkan broadband baru.. encik hubby laa advice suruh hold dulu..tp time dia nak buat keje sekolah menggagau cari internet...
last2 g surfing kat kedai mamak yg wifi slow mcm siput..

ok laa nanti saya update lagi.. chow cin chaw...

1 Comment:

  1. fahmi said...
    Iols selalu follow blog you.. Iols kan follower you. Blog akak best, hahaha.

    *sori, saje je menyakat..

Post a Comment