Sunday, July 20, 2008

futsoll + muvie black nite...

hehehe...aku n ell mengorganize FUTSALL dengan jaya nyer....
dekat HTO Subang...
adelaaa dlm 15 org main....
aku..ell..jane..mila..nizam..nizam..meol..nik..muzri..ajie..yan..muhaimin..kerry..radzi..pinkie..
soooo fun...
cm2 aksi ade...ade yang sepak angin...ade yang jatuh gedebek...

ade yang sepak sampai terkangkang2...hahaha....


ihsan dari elina's Blog

barisan penonton...
tokey sisha....
jana sabar jana...control gelak..
next time leh wat lagi nih....
lepas men dlm pkl 1am....pegilaa kt kedai sebelah Pelita Subang....
lepak2 minum2....sampai dlm pkl 4am...
balik umah dlm pkl 4.30am....kul 5 baru nk tidooo....
penat plus ngantuk...

Ahad tuh plak...Muzri lak yang organize Muvie Dark Knight kt OU...
amik paling lewat...1.40am....
yang join.... aku....muzri..pinkie...nik...kwn muzri 2 org...
mmmm for me agak membosan kan laaa citer Batman....huarg huargh...
pkl 4.30am baru muvie abis....
g minum ag kt Khalifah....sampai laaa azan subuh berkumandang...
mak aih sampai subuh....ngantuk...
aku ngan ell blk dulu laaaaa...kros..kros tido...
esok bangun dah weng-weng...

1 Comment:

  1. Anonymous said...
    makin kurus la korang..
    aku je makin lama makin gemok..
    waaa.. nk kurus jugak!!

Post a Comment