Monday, July 7, 2008

hang out with frens

mmm aku xsabar nak pg kenduri Tim....678...
sampai aku boleh tersilap tarikh...dah plan elok2 sabtu pg kenduri..ahad pg masjid jamek...
rupa2nyer kenduri ahad...terpaksa laaa kacau schedule YAN...ajak dia n ajie g masjid jamek tempah baju...

then balik pegi OU..ingat xnak shop...sekali aku tgk YAN n AJIE nih....cam excited giler biler masuk PADINI...aku join sekali laaa...siap berpeluh2...hahaha....
malam tuh minah ELL n JANE ajak lepak kt NAILI's Place kt USJ...
aku drag laa EN.LOM sekali....and kwn en Lom ...SAMMMM....hangout sampai pkl 2...ngantukkk...

Ahad pegi kenduri TIM ngan KAK LELLY...then balik...pg d Curve konon nak main bowling laa tgk wayang laaa..sekali semua penuh...
minum je laa kt KLUANG STATION...org ckp best...biler aku minum coffee dia mak aih...pekat stain lekat kt gigi...

then alang2 hantar kak lelly g LRT KJ...ajak en lom dinner...SO we went tu WILLIAM kelana jaya...waaa i cannnot eat anymore...juz watch en lom makan....n drink straberry vanilla...hehehe
then p plak damansara jumpa best fren en Lom.CIMI...minum teh tarik...
sampai aku ngantuk....

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    en LOM? ehem..ehem..
    LynnDa @ PeNg said...
    hahaha.....my pakwe laaaa....
    hehe
    xlaaaa...my senior...

Post a Comment