Monday, July 14, 2008

i m choked...

huhuu...tadi lunch dengan siti and eyta....
makan laa kt restoran Green Apple kt sblh ofis....
first time mkn kt situ...
aku mkn laaa daging black paper....
siti salah ambik kari daging kambing....
kesian dia xleh nak telan.....
aku plak mkn2 sampai laaa habis juz nk ratah daging...
last daging tuh dh potong ok kecik gak...
tapi urat dia bersambung.....jadi 2 part..
aku ingat lepas kunyah leh laa dia putus....
sekali yg separuh dh tertelan..tinggal separuh ag tersangkut dlm mulut....
alamak...chuak aku...nak telan ke n luahkan...tp yang part dah masuk tuh...dh tarik2 yang dlm mulut aku....
alamak nk tercekik...xleh kuarkan
aku usaha gak kuarkan....nasib baiklaaa aku leh luahkan at last...kalu tak masuk
THE START front page....sakit rengkong aku..
siti n eyta gelak tak ingat...huhuhuhu...
serik dh mkn kt Green Apple tak serasi.....huahuahua

5 Comments:

  1. PanAdoL7e said...
    i know! i know! u tercekit sbb buka tudung g jepon ari tu tak! hehe... tulah.... dah tuo2 neh... kena byk insap...
    ndr said...
    muhahhahhaha(gelak goleks) lawak tol le kejadian ituh,,,kelaka bangat,,hehehehe lawak yang akan dikenang neh,,,citer2 pasal kambing,,,sekali tercekik daging lembu,,camne tuh,,mueheheheh memang tak serasi,,,hueueuueue
    LynnDa @ PeNg said...
    hehehe....rasanyer lembu tuh marah coz kiter xsuka kambing anak beranak dia....kenapa aku yang dipilih untuk membalas dendam...
    cikin said...
    haaa.. peng. tula, lenkali ajak aku mkn skali.. insyaAllah tak tercekik. ekekek..
    soffie dos santos aveiro said...
    2la...jgn makan gopoh2...haha...kalau aku ade pon aku mesti gelak tak hengat dunia...hahahaa...dengar cter pon dah lawak..ni kan lagi kalau depan mata..har..har...

Post a Comment