Thursday, August 5, 2010

FullHouse

rabu hari tuh aku belanja Saiful makan kat Fullhouse..
sebab dia pun dah tolong aku install office and install antivirus..
so banjer la dia...i choose to belanja kat FullHouse..
FullHouse ni ade berapa jer franchise dia... yang aku tahu dekat Sunway Pyramid,Dekat Ara damansara and dekat Giza,Kota Damansara ni (tempat aku makan)...
org cakap kt KL ade satu.. tp tak tahu mane...

weheee dah sampai kat meja makan di sapa oleh waiter..
sangat mesra.. then aku dapat buku nih.. ingat buku komik... rupa nyer menu..
belek2 menarik gak menu dia... ade lukisan lagi... ade iklan.. ade komik kat belakang..
nak order pun take time coz sebuk dok belek selai2 menu dia...
tp byk tulisan korea.. so tengok gambar je laa..
may be fullhouse ni di adaptasi dari drama korea yang femes tu kot..
design dalam pun cantik.. ala2 the gardens tapi more to house decoration..
ade 2 tingkat rumah a.k.a restoran nih...
tp i choose to lepak2 ambik angin kt luar je laa.. coz si saiful ni nk smoke..
ooo ade lunch set.. menarik gak lunch set dia... berbaloi2...
tp this time aku pegi dah malam... lunch set dia dr pukul 12pm-4pm jer.. everyday..
so next time leh cuba laaa..
kat page2 belakang tu ade komik... menarik kan...
kereta mini nih laa trademark FullHouse... kat kota Damansara kereta dia pink polkadot...
dia letak kat depan kedai...
rasa nak makan kt dalam kereta jer.. opps tp for display only..
oppss posing jap berbackgroundkan deretan kedai kat Bazaar Giza nih..
fuuhhh mushroom soup nih memang marbeles... pekat likat...
dia blend sekali ngan mushroom kot.. baik cuba..
nih air aku... iceblender pepermint+chocolate...
saiful punya mangga milk shake+pearl..
nih menu aku... tak ingat ape nama dia..
ayam grill+ kuah pasta.. sayur sawi cina n mashpotato..
nih saiful punya ayam blackpepper... sedap gak..

i suggest u oll pg try... ok laaa and the price ala2 the gardens laaa...
tp better ambik yang lunch set tuh... berbaloi2... siyes..
kalau mushroom sup 1 dah rm8.90..
maincourse dalam rm15-rm20..
air dah rm8...
so kalau ambik lunch set rm17-rm20++ kot dapat maincourse(pilih)+mushroomsoup+drink+muffin...

3 Comments:

  1. Unknown said...
    nak gi jugak!! nanti bawak i lak eh?
    LynnDa @ PeNg said...
    ok no problemo..
    nanti kiter pg k
    Juliet said...
    Saya lunch di sini laaa .. di pyramid . Amik lunch set jer :) dlm facebook kan saya letak gambar ;)

Post a Comment