Sunday, August 29, 2010

IFTAR @ Puti Bungsu Batam

Event: IFTAR with x semesdian y2k

Date: 28hb August 2010
Venue : Puti Bungsu Batam,Jalan Yap Kwan Seng

fuh lauk dia banyak giler.. kitorang makan ni masakan padang... so biasa laa kalau masakan padang they will serve for us... and they will count lauk yg kiter sentuh jer...
banyak gile lauk.. penuh meja...
tapi kalau dah ramai2 semua nyer bersentuh laa lauk tuh...
tp aku tak tahu laa camne diorg nih kira...
sebab kitorang dah book siap2 untuk 20 org.. so diorg dah prepare meja n dah siap susun lauk pauk tuh sepanjang meja...

masing2 kecur air liur sambil tunggu waktu berbuka...
hahaha cuma mane air kitorang tak sampai2 lagi nih...
bile azan jer.. kitorang pegi tempat org buat air tuh amik air kosong sendiri...
buat cm umah sendiri plak.... lambat sangat kkitorg dah laa dahaga...
dah berbuka baru sampai air jus dlm jug...
ok laa makan kt sini cuma 1 je aku tak puas hati ..
harga air 1 jug rm45... berapa gelas je dpt 1 jug tuh...
total semua harga air lebih kurang macam harga food...ish2 kalau tahu order air biasa jer...
************************************************
then after IFTAR tak puas lepak lagi... so geng2 bujang nih sambung lepak kat Restoran Rasa Sayang... just near by je ngan puti bungsu tu...aku biasa laa tmpt yang dekat jadi jauh sebab aku sesat... seswey laa ngan tagline aku "Dont Follow me im lost too"..ikram n maizura...me n wanie...
aku bot n ikram... nape ikram nmpk sgt tembam dlm nih... hahaha


0 Comments:

Post a Comment