Friday, August 13, 2010

tragedi pagi sahur

korang tahu tak ape terjadi kat aku lepas sahur semalam...
aku bangun pukul 4.30pg.. dah sahur semua..
tiba2 aku sakit perut..aku pun pegi laa toilet..tiba2 aku rasa sangat2 sakit perut...
naik ke kepala... aduuuuhhh!!!
tiba2 aku sedar2 aku dah dekat lantai dah....
kepala aku terhantuk dekat ape ntah aku tak sedar...
aku sedar2 aku rasa berat sangat kepala aku...
kepala aku rasa kebas giler...then aku tengok tangan aku ade darah...
pelik gak aku darah dari mane?
pegang2 dahi aku...alamak aku luka...
tengok dah terbelah dah kening aku...agak2 dalam 2cm gak laa panjang dia..
aaku dah panik dah time tu...sorang2 plak tu...
aku pun terus drive pukul 5.30pg pg cari klinik 24jam...
sib baik tak berjahit...tapi rasa sekarang dah takde dah jahit2 nih...
diorg lekatkan ape ntah...then balut luka tuh...
doktor cakap aku keracunan makanan...
mmmm korang pernah tak rasa sakit secara tetiba then korang terus black out...
nih first time aku rasa pitam nih... memang langsung tak sedar...
then doktor kasi aku mc...syoknyer rehat2 kt umah...
nampak nyer dahi aku berbarut laa sepanjang weekend nih...
huhuhu tambah lagi satu parut...

0 Comments:

Post a Comment