Sunday, July 10, 2011

smart

i bought another handbag.. hari tu cakap dah last dah... tapi terbeli lagi...

aku ni selalu tak dapat control kemahuan aku...aku pun kadang2 tak tahu... 
nak buat ape laa handbag banyak2 ni.. kadang2 tu ade je yg terbengkalai dalam wardrobe aku...
even beg aku branded ke tak? sampai masa aku mesti tukar... so aku rasa takleh laa beli branded n mahal sangat, sebab aku ni jenis suka tukar handbag... rugi je kan?... 
hari tu jalan2 dekat the curve.. then ade mega sale dekat metrojaya...
then aku jalan2 aku ternampak satu handbag yang aku terpikat.. aku dah lama terpikat dekat material dia...
tak tahu la material ape... dia cakap waterproof and tahan lama....
after less pun xde laa murah sgt sebab kalau ikut branded (smart) tu tak femes pun..
and design dia pun ranggi gak.. come with sling bag too... tapi agak colorful laa...
but i dont mind because i am a type of girl yg tak suka black handbag, black shoe, black purse...


and bukan setakat itu saja... aku pun ade terbeli wristlet from jenama yang sama... dah lama sgt dah cari wristlet.. and material and design which is ok for me... so lupakan laa wristlet kipling yang diidamkan tu... material genuine leather color merah... hahaha.. 
tapi aku rasa kalau original leather bukan ke ade sample leather ke? yang ni takde... mmm tapi takpe laa..as long as aku suka... after first try.. and i already falling in love with the design...
have a few compartment and leh laaa asingkan kad,coins,bank notes, resit.. 
ade 2 jenis type aku nak pilih haari tu.. satu design is nicer cantik and bigger.. 
boleh sumbat handfon kat dalam.. but only have one compartment jer.. it will trouble me soon bile time nak cari duit ke ,kad ke.. bla bla bla...
memang tak nyesal laa beli wristlet nih... 


tapi one of my friend said.. 
ikut feng shui cina... nak kasi rezeki murah.. cari yang ade bilangan compartment  no ganjil... 
but mine have 4.. mmm tak pe laa...
then one more thing.. jangan biasakan tukar purse sebab rezeki tak bagus jugak...
ok2 lepas ni aku pakai sampai lunyai... tapi banyak jugak collection purse aku.. :)

 i dont know the brand but i love the design and material... but if im not mistaken this one is a new brand..
and it come to the curve because of invitation from Metrojaya The curve... only at selected shopping mall jer ade brand nih... dia cakap KLCC ade.. so ok laa kot... wakakaka
my new wristlet red in color....  simple but sib baik ade keychain tu...

1 Comment:

  1. ~~marissa~~ said...
    oi..dalam diam buat new collection eh....hehehehe

Post a Comment