Wednesday, February 27, 2013

entering 3 series

genap sudah umurku memasuki alam 3 series... azam untuk berkahwin sebelum umur 30 dah terlaksana..nak dapat anak sblm umur 30 pun dah on the way.. kira ok lah tu..alhamdulillah rezeki dari allah..
aku ingatkan dapat laa baby aku share besday ngan aku..hahaha tapi dia xmo kuar lagi..
sempena my besday my ofismet celeb my besday dekat Nandos,Bangsar Village..huhuhu touching..dah tua2 ni ade gak org nak celebrate untuk kite niih..

tbersama colleagues yang baik hati sudi treat mummy sempena my besday..ingatkan diorg nak wat baby shower sebab aku pun almost terlupa besday aku today..hahahha
tengoklaa muka mummy yang happy..muka pun dah kembang..seri pun dah hilang.. baby dah serap semua seri mummy..huhuhu sian kat mummy..

after balik opis..sebelah petang plak team mate plak belanja kek..thanks to emy..dia cakap boss xde so kali ni dia lak sponsor...baiknye..im so touched..gambar lupa plak nak snap..

so sempena besday aku nih..memang perut full..malam plak en hubby bawak pergi makan chilli crab sebab mummy mengidam nk makan kt fatty crrab..tp as ganti dia pegi kedai malay order crab..hahha its ok darling..b suka je..hadiah pending lagi..dia cakp esok baru kasi..time ni pun xde gambar sebab bateri kong..

so keesokan harinye dapat laa hadiah dari en hubby...a powerbank.dah lama dah nak beli akhirnye dapat free..tq lagi sekali..selama ni dia asik bebel jer pakai fon canggih2 tapi bateri asik kong jer..hahaha
oklah itu jelah nak story..mummy nak story panjang2 pun dah tak berapa selessa nak mengarang sebab perut dah besar..by the way my preggy turning 37 week dah..tak sabar nak poop..

huhuhu doakan mummy and baby selamat berperang nanti..amiiinnn moga dipermudahkan segalanye..

0 Comments:

Post a Comment