Monday, November 19, 2007

Boring tuesday..

waaa...today is another boring day...pagi2 dah dapat emel dari one of the xybase manager...ade ke tak kasi ym,surf yang tak patut...giler ahh pasnih datang ofis..sangaaapp jer...
tapi takper..today i find new interesting thing to do..update blog..hahaha...so everyday leh laaa u all tahu my aktiviti..
then tengahari nih areep datang kastam...waaa lama tak tengok areep...marah dia... dah laaa i give him a wrong instruction dtg sini...hahaha...well i see his leg now dah cure dari accident...jalan pun dah back to macho..jeles tul tengok dia skrg..relax semacam jer...
mmm hari nih pun tensen gak aku...tenet nih kejap ok kejap tak ok...dah laa my work more relate to tenet...tunggu metalink reply SR aku nih...lambat betul...tak perlaaa...asal diorg tak call aku...tak paham kalu dia call aku...cakap quite complicated sound sikit laaa...yang aku tahu jawab YES and NOO jer...hahaha...ok to be cont later...

0 Comments:

Post a Comment