Thursday, November 22, 2007

poning..poning

semalam aku tido sorang2 jer..huhuhu yan tinggal kan aku sorang2...
tak syok ahh...siap2 g keje sorang2 jer...eh hari nih tak tahu nak pakai baju aper...xsempat nak gosok baju...aku cekau laa baju yg xpayah digosok...
eh rasa cm nak pakai cardigan hijau mila kasi..alamak dlm dia nak pakai singlet aper...hijau...oppss senada jer..xde tone...last2 i pekena singlet pink...nampak cam comel jer pink + hijau..pink=bunga...hijau=daun..hahaha...
tp jumpa jer diorg.(jana,ell,mila)..diorg cakap aper kena pakai pink kt dalam...hahaha mak aih..salah mix n match laa....huahuahua
tgh hari my makcik call (su tie)..dia jemput g besday party dia...dia banjer karaoke kat redbox sogo..alaa naper laa besday dia hujung bulan...siap ade baju tema ag...(blue n pink)...n ade present saper yg melaram abis mlm tuh...mmmm im thinking wat im gonna wer dat nite...
kalu dpt best dress sue tie bagi cute present...tp aku nih xpandai bergaya...simple girl...:(
mmm...
hari nih yusry (ex-ofismet aku dulu) ajak dinner sesama...dah lama tak jumpa dia..almost a year..aku ajak yan sekali..ok gak layan borak ngan budak nih..dh laa muka cm yusry kru.nama plak memang yusry..student plak tuh...leh buli dia nih...hahhaa
tapi bear plak ajak aku g ofis dia n dinner ngan ex-scoolmet aku...xper laa aku dh janji ngan org lain..next time laa jumpa jaha+bear...miss u guyz...
mmm hari nih dah hari keberapa ntah aku wat emel module...rasa dah kontang otak aku nih..xleh pikir...tensi tahap gaban hari nih...huhuhu

1 Comment:

  1. Juliet said...
    ahahaha...mcm2 la ko nie peng-uin :) ape kate ko pakai je cardi hijau match ngan spaghetti pink tuh g bday party..confirm u menang best dress ever!! :) hiks! best nya jd kau peng.. ramai ajak date.. laku lah ko nie.. bagus2 :) happy for that!!

Post a Comment