Monday, November 19, 2007

lost with Janna

fuuuhh lega aku dah sampai kat kastam nih....tadi aku n janna makan laaa bihun sup utara kat tepi stadium MPSJ.eh MPPJ laa..silap2..nyam2 sedapp gak...makan tepi tasik plak tuh....waaa leh layan jiwang ngan janna...ngan angin sepoi2 bahasa....sejuukkk jer rasa...dah laa pak guard tuh kasi parking free...dunno laa y dia jaga parking kt situ...sajer kot tgk janna comey sangat..or janna dah kenyit mata kat pakcik tuh kot...
then tiba time nak balik...aku tak risau laa coz i bring a girl admit "bring me u'll never lost"...waaa so dengan konpidemnyer dia suh aku belok kiri...haaaa...kan dah masuk highway...hahha oppsss tapi naper highway nih semcam jer...upa2nyer aku masuk highway yang nak pg NKVE...hahaha...
at last dia takleh bangga dah ngan tittle dia tuh...yesss dapat kenakan janna...

0 Comments:

Post a Comment