Monday, November 26, 2007

syoknyer weekend


hr jumaat mlm ade besday Sue Tie..dia banjer karaoke kt SoGo...mlm tuh gempak meeh..tema baju pink+blue..semua ikut tema..hahha...nyanyi sampai ilang sore..besdress aku xdpt..kakak aku dpt..huhuhu xperlaa...at least aku enjoy..



hari sabtu tuh..pagi2 dpt msg dr minah mila..ajak g jogging..aku pun pegi laa...pelik tul aku tetiba minah nih nak g jog..dia ckp dia ngah happy...ehem..ehem..contact dia..kitorg joggging laa kt TTDI..eh bukan jogging..jalan jer...bestt kt situ..mila siap kena kejer ngan monyet..haha..monyet tuh wat flying kiss kt mila...nak tercabut buah pinggang lari dr monyet..haha...singgah mkn kt kedai mamak jap.



blk umah ingat ingat nak g ofis pastuh..sekali kwn2 aku telepon aku ajak g umah nani..dia bertunang..waa tidak ku sangka...congratulation myfren...senyum sampai ke telinga...hehe

jauh tuh aku pg..sampai Kuala Selangor..

esok hari ahad...sya2 ajak kuar...pg laa bukit bintang jumpa sya2...dia ckp pkl 5 dia ade dinner...so aku budget lps tuh aku blk laa..upa2nyer..aku sekali dia ajak..haha...dinner ngan sensei dia..speaking jepun tak menahan...pening aku nak paham..bestnyer kalu aku dpt speaking...
mmmpg laa PAVILIOn pastuh..sensei dia nak banjer mkn japanese food..KAMPACHI...aku tak reti order..semua sya2 order..
aku mkn..UNADON..hehe nasi+belut..mak aih best gak..tp xreti nak melantak...makan tempura..mmmade satu tuh salmon mentah...tp aku bedal gak..boleh laa tahan...
minum aku minum..air momo..ingat juss..sekali dia hntr ngan jug...teh perisa peach...wangi..tp tawar...
aku bedal semua mknan...syok giler weekend kali nih...duit pun kering...hehe

2 Comments:

  1. Juliet said...
    wah..peng!!! meriahnye hidup.. mcm org kaya.. ekeke oOOOh,patut la everytime kitorg ajak keluar ko asik tolak jer sampai ati :( upenye dia pegi tmpt2 mahal jer.. g pavillion.. pegi makan japanese restaurant.. wawaahh... pasni org2 jepun pun tackle ko la :) sbb ko main sebat je mkn ape2 pon food dorg... ekekeke.. eiii,mkn beluttt!! huuhuuhuu...
    LynnDa @ PeNg said...
    ha ah...sedappp....ikan salmon mentah pun aku makan...alaaa hidup aku tak semeriah ko..

Post a Comment