Wednesday, January 7, 2009

avoiding boring $%^&*

mmm skunk aku agak boring kalu dok umah...
u know y??because my tv have no sounds....
huhu giler sangap...kalau nak follow citer favourite aku and yan "KU MILIKMU :)"
terpaksa turun kedai mamak...kalau tak turun terpaksa laa mengeja satu2 translation kat bawah tuh...sib baik ade translation...hahaha..
kalau aku tengok news buletin utama...aku just tahu tajuk berita jer..then aku just teka2 je laa what the real situation happen out there...kadang2 dpt info salah...hahaha

Then hari tuh aku and yan makan kat Marche...saje je sebab aku teringin makan baked potato +mayonis...then last nite aku pegi makan masak lemak cili padi kat Rasta...
biasa laa order kat gerai favourite aku and yan..sampai abang tuh dah kenal dah...
and dah tahu menu biasa pesan..especially yan laa..coz dia selalu mintak kicap lebih...

then aku and yan pg jalan2 mengisi kebosanan...we went to damansara perdana....
pegi cat whiskers...but unfortunately..we arrive at 9pm..the shop is ready to close...
then we step to Aurora at the hujung corner..the other site...
mmm nice jugak collection dia...but not to many choice...and the price quite reasonable...
than i grab a shirt....nice and i love it.....

itulaa aktiviti aku untuk mengisi masa bosan aku...hehhee

0 Comments:

Post a Comment