Tuesday, January 13, 2009

what can i do??

salam semua....dah lama xupdate blog....
lagipun xbyk mende yang nak di share....nak citer kisah2 hari2 aku pun bukan nyer gempak sgt pun....

setakat bangun pg keje,
balik keje,
dinner ngan yan,
baring2 atas couch IKEA,
borak2 ngan yan sampai terlelap....
then looping lagi...
sampai yan kawen..then i can schedule my new life...
huhuhu....what a boring life...

ape ag aku nak citer....mmm skrg aku byk pg site sorang2 kat KTNB Bangsar tuh...
dulu masa masuk kejer takut sangat biler Loo Inn suh aku support sorang2..
sekarang aku dah suka...tp aku kena well prepared dulu laaa...baru i can do my work without
any failure....thumbs up linda....puji diri sendiri.....
aku pernah pegi site without preparation...actually dah wat preparation..tp aku cm quite blur...
sampai ktnb menggigil aku dok depan laptop..yerlaa nak update live data...nak mamposs kalu silap update.....
then aku pulang ngan hampa coz xdpt solve....

then aku rasa aku ok jer kat company nih..since not too pressure....
leh curi2 surfing time keje...kadang2 aku cm ade jugak rasa nak cari kejer lain...cuma mcm xbersungguh2 cm aku kat xybase dulu...means aku suka laa kot stay sini....
nanti laaa baru pikir....aku just skrg nak cr better benefit...tp kadang2 kalu better benefit keje plak cm coolie....
its depends on luck laaaa....my luck not shine yet....wait aje laaa...

0 Comments:

Post a Comment