Thursday, January 1, 2009

new year + emy engagement

31st December 2008....sorry to hear that yan's car got a BANG at Bangsar...
alaaaa its ok yan...first experience...aku nih dh brp byk experience pun still xpandai nak settle sendiri....luckily aku nyer accident xteruk sgt laaa....nauzubillah himinzalib....

mmm memandangkan malam new year no body around me...i decided to hang out with bdk2 hrsc..
tp aku just lepak kat mamak jer....watching firework from mamak...leh nampak ape bunga api dr the Curve...
aku lepak since 10.30pm until 3pm...bergelas2 minum air....atas meja pun dh penuh cwn...
sib baik air teh..hahhaha....patut laa org ckp new year ramai org mabuk....minum bergelas2 air kuning....kih kih...aku tengok sampai kul 2.30pm pun still jam jalan coz org berpusu2 nk balik...aku gak laa rilex jer lepak kt mamak...HAPPPYYYYY NEWWW YEARRR guys...tanam laa azam baru...

1st January 2009, emy bertunang..roomet aku masa kat UM dulu and classmate masa matrix dulu.....aku pg2 dah bangun ngan mata terkebil2.sebab smlm tido lewat..then gerak laa pegi umah emy kat wangsa maju......aku,dak sal,erni,dayanasari yang datang memeriahkan majlis emy....xsangka emy pun dah tunang...tinggal laaa si dara pingitan nih lom kawen...kih kih kih
ok..enjoy a few pics...









4 Comments:

  1. Anonymous said...
    Thanks a lot for ur concern ye buddy :) WQY msk workshop for 1 week huhuhu.. nsb la keta my SYG ade. cehh!!!!! nyampas.. hahha k la da... -yan-
    Anonymous said...
    Peng, Happy New Year 2009!
    LynnDa @ PeNg said...
    thanks kak nad...
    u too...mesti syok celeb kat aussy kan?
    LynnDa @ PeNg said...
    itewlaaa...kena laaa sabar menunggu k...bukan aku jer..korang pun...hahaa

Post a Comment