Monday, September 14, 2009

kalut..

huhuhuhu... orang lain minggu last nak raya nie leh goyang2 kaki...
aku byk plak keje time nih...
huhuhu dpt plak pm sengal... dulu aku ckp suh test dulu xnak...
lepas aku msuk live ade prob..br suh aku deploy kt test...
aku jugak laa yg kena... sib baik time error tuh time lunch hour diorg...
kalau tak bertalu2 laaa dpt calls...
dr semalam aku dok cr solution utk download file... hr nih br dpt solution..
alhamdulillah.. Allah tolong aku...cuma key nye jgn cepat give up..

So semalm masa time buka muka aku moyok jer.. xde mood nk buka mulut...
diorg pun pelik aku blah cepat2...
sorry laa geng..PMS laaa... PMS xsemesti time dtg bulan jer tau..
hari biasa pun PMS gak..

ok laaa aku citer perihal weekend aku hr tu laaa..
sabtu hari tuh asya dtg umah aku...
tgh hari tuh aku teman dia pg Facial kat new york skin solution..
agak lama laa..so aku pun curi masa nih g tgk movie.. the ugly truth..
sorang2 u know... xper laa dr bosan menunggu si asya tuh..
so gelak laa aku terbahak2 sorg2.... hahaahhaha
ade 1 time aku gelak kuat giler...sorang2 plak tuh..
ptg tuh nak g berbuka kat Penang Village,IOI Puchong..
sebab ape mkn kat puchong,sebab lepas buka nak g tgk anak Lai plak..
aku,kema,jughi and asya pun bergerak laa g umah lai...
sib baik xsesat..
mak aih anak dia sehat betul... 4.01kg, bb gurl..vacuum..lahir pada
tarikh yg cantik 09.09.09... syok giler pandai pilih tarikh ekk..

Then aku terus laa tido kt umah kakak aku..
esok tu aku g IOI puchong... p cari kasut raya..ingat xnak beli..
tp tgk aku sgt bersederhana so xleh jadi nih..kena cr gak kasut...
dh laa baju raya xcntik...huhuhuhu
malam tuh berbuka beramai2.. selain Malia n Perus.. akak aku ade jemput
kawan dia 1 family.. semua dh siap masak nih..
ngah kalut2...
time tuh dh kul 7pm... br akak aku teringat nasi yg dia letak dlm rice cooker
tu dh tekan on ke belum??
tgk2 dia dh tekan tp plug tercabuutt... waaaaa mane sempat nih...
apadaa kakak aku... like sister like sister.. ape tuh..cm aku jugak laa
then terpaksa laaa beli nasi kt kedai...

0 Comments:

Post a Comment