Wednesday, September 9, 2009

what happen to me

Now a few managers are making noise in front of me..
dunno what are they talking about.. sounds mumbling.. pot pet pot pet..
in languange that i never know... bahasa cina laaa...
so its not pot pet pot pet laa... cho che cho che...
hahhaa....
i dunno laa what are they discussing... mcm nak gaduh pun ade gak..
well u know my company have a lot of cha ya nun alif which already old.. so they discuss in old style.. speak loud without no mercy to other clik... arrghhh serabut...
mmm a few minutes later, waaa so silent... only heard mouse click,paper, keyboard... kalau ade cengkerik nih... rasa leh dgr gak..
wakakka.. begitu laaa my company..
kalau time silence mcm nih.. i really hope nobody call me...
malas maa ckp cover2...rasa 1 ofis leh dgr...

mmm since last weekend... i dunno, i felt very lazy to woke up early morning...
mm if u can watch my face in the morning... im so woried u faint...
very dull.. no strong energy inside me.. no spirit... macam org mengigau nk pg keje ade gak...mata nk pejam jer...
arrghh but forced myself to go to work...
and at work i realy lost... realy cannot focus..cannot think..progress pun slow..
waaa what realy happen to me???
may be not enuff sleep... tunggu weekend nih aku cover abis2..
korang mesti wonder nape aku speakong...
hahha... ntah aku rasa english aku skrg sgt2 poor laaaa...
tp kalau korg baca karangan aku pun sure korang bersimpati ngan english aku.. hahhaa
dh lama tak brush up..make me lost confident to speak...
selalunyer... aku nk ckp 1 ayat nih...tp xkuar2 dr mulut aku...
time blajar ACCP dulu... aku rasa better lagi english aku...
coz i need to communicate with my trainer... Pakistanian,Indian mali...
but its ok.... chaiyo' chaiyo'....

and another thing...thats y exam SPA aku xpernah lepas...
im good in IQ test...never failed...sometimes ade laaa....hehhe
but karangan perrghhh!! i surrender my soul....

0 Comments:

Post a Comment