Wednesday, September 2, 2009

ramadhan buffet@ ikea

semalam 2 sept 09... we olls breaking fast at ikea...
even ikea only a few steps from my houz... but this is my first time eating at ikea during ramadhan...
got buffet with only rm15.90++... the food quite ok laaa..
but no famous meat balls yaa kt buffet nih...hhaha
huurrmmm a lot of people...even cha ya nun alif also sebuk2 makan time nih...saje laa tuh nak dpt murah....aiyooo
so we started Q for grabbing food at 6.15pm...
waaa its a long Q lols...huh... tapi ok laaa... makan sampai kenyang..
leh top up lagi... aku mkn samapai xleh nk sumbat lagi...hahaha
we olls yang aku maksudkan tuh.. aku,ell,pinkie,amir,azhar...
pinkie n ell... nih bukan couple yerk... x sepadan tau... hahaha

wah kali nih pose jadi...
amir dengan pose bayi sehat....

muka ell yang kekenyangan....
muka aku dengan full of spirit...
muka pinkie yang control ayu...
bayi sehat n ell...

Then after that we heading to OU... nih nak watching movie ORPHAN punya pasal laaa.. since this movie agak lama...so xbyk yg ade...
only available at TGV OU at 10.45pm...jenuh nak tunggu..sampai semua kedai OU dh tutup..
aku nak laa tgk since org cakap this movie best... sampai xtahu cmner nak gambar kan perasaan tgk movie nih...
after i watch it myself... baru aku tahu mmg berdebar2...terkejut2...
geram...kesian...perasaan bercampur baur... aku kasi 4.5 stars...
pelakon dia xfemes sgt laaaa...then we olls balik kul 1am.... dah laa xtahu cmner nk kuar dr building ou tuh...semua kedai...escalator dia tutup...

0 Comments:

Post a Comment