Saturday, November 13, 2010

shopping spree with girl friends

last weekend dah jumpa si ell n jane..

dah tour OU dah.. tapi time tu si jane cakap dia taknak shopping lagi....
dia nak balik buat listing dulu what she gonna buy... tpi dia dah rembat heels dah sepasang...
good laa janna nih.... aku pun kena belajar menguruskan kewangan dari dia..
kalau ell tu toksah citer laa.. all the time dia shopping... yang nih takleh follow..
so we meet up at OU (one Utama) around 4pm...
so aku just jalan2 cuci mata jer laa... prinsip baru aku taknak shopping...
pakai barang sampai lunyai... insya allah... tahun baru lom lagi dah berazam.. ok laa tuh
snap je laaa time fitting pun leh jer...

3 off us.. dari kiri Jane n Tarzan,aku,Ell Nino

dah penat shopping tour dalam OU... its tea time... makan kat sushi...
this time baru aku tahu.. Sushi King punya Unagi memang ade alcohol..
tapi dia dah inform dah unagi ade <0.05%>
and aku memang sgt suka ebiko...

then dinner time... miss Ell nak belanja kitorang dekat FattyCrab... aku melonjat kegembiraan...
dah lama tunggu si saiful bawak tak bawak2 pun... aku kalau tempat tak biasa nih segan laa nak mencuba... so dah tahu situation dia camne.. baru aku boleh suggest to friends..
sebab dh minum petang so kitorang just order ketam jer laa.. memang main dishes dia ketam kan...
FattyCrab ni dekat Kelaja Jaya, betul2 belakang Old Town White Coffee,SS2 kot (sebelah office toprank tu).. it is a chinese restaurant.. tapi kalau masuk dalam 1 Malaysia... semua bangsa ade malay,india,makcik bertudung, mat salleh,negrito... n sampai sana fullhouse.. kena laa tunggu kejap kt luar tuh...tak lama pun dalam 10 minit jer... dia dh siap2 amik order dah... so we choose 3ekor chilli crab (2 kati=1200g).. the price quite pricey laaa..biasalaa kalau makan ketam kan...
ketam 600g = rm30
tapi ok laa ketam dia pun gemuk2... isi pun banyak...memang puas hati... kt sini ade nasi goreng biasa... roti bakar(cicah ngan kuah ketam.. pergghh best).. chicken wings..
ape lagi nak makan tuh kite main ketuk2 laaa...
berlawan ketuk dalam kedai tu... hahahha Ell punya siap terpelanting.. sib baik tak masuk dalam baju...
oh i found out here ramai waitress dia are aunties... but these aunties diorg memang tip top buat keje..suara lantang nak amik order...

dah liciiiiinn.... pergh marvelous laaa.... dont worry about the mess we made.. they will clear all the table and change the new napkin table...

0 Comments:

Post a Comment