Monday, November 29, 2010

tukar wheel cap

sabtu hari tu aku breakfast ngan yan n ajie n Malia dekat mamak depan rumah tuh..

mane lagi kalau bukan al-Madina...
tak cukup lepak kat teh tarik corner malam sebelum tuh... tak abis gossip lagi...
sambung balik gossip time breakfast... kebetulan yan nak kena OT sabtu tu.. tu yang datang singgah...
Sang Ajie yang hantar...

after having breakfast... i felt like want to go to Brothers Kelana Jaya...
looking for new wheel cap... wheel cap dah laaa... takyah sport rim.. aku nih simple jer org nyer... hehehe
tapi wheel cap aku yang original tuh.. memang dah nazak habis... siap kena ikat lagi...
siap dah pecah2 lagi... biasa laa aku nih.. semua tebing aku nak sondol..
4-4 wheel cap ade cop mohor... hahaha
so akunyer tayar rim 14".. dapat wheel cap rega rm65... ntah tak tahu laa aku murah ke mahal...
lantak laaa asal kan dapat tukar baru.. malu dah aku kalau org tengok...
 ni laaa wheel cap asalnyer... dah pecah2 dah... biasalaa kalau otai bawak kereta...
 nih haaa... siap ikat lagi wheel cap tuh.. takut hilang kat tengah jalan...
 org Brothers ngah pasang... aku tak reti pasang sendiri.. padahal senang jer... biar laa diorg buat...
RM5 servis pasang... hehehe
tadaaaa.... dah siap pasang... nih jer design yg ade... ade yg made in china.. diorang cakap tak tahan cepat patah... diorg suggest amik yang local... harga dia pun lagi murah...

1 Comment:

  1. Unknown said...
    dasatnya ko linda.. pecah2 dah wheel cap tu.. g la beli sport rim plak.. :P

Post a Comment