Friday, October 29, 2010

mission complete

in previous entry... aku ade cakap nak beli beg CARLO 1 kan?
biasa laa aku kalau nk sesuatu memang termimpi2...
then aku dah pergi parkson semalam... untuk survey bag aku nak tuh ade ke tak...
beg yang aku nak ade.. tp i changed my mind.. aku terpaut kat beg lain plak...
so hari ni ade parkson sale... ape lagi aku drag Saiful teman aku pilih handbag...
last2 dia tinggal aku sorang2 pilih bag... dia pergi cari barang dia lu..
sampai dia dah siap beli aku still membelek2 lagi...
makin byk laa plak yg aku suka... last2 aku decide mane yg aku nk...
takpe laa sekali sekala give award for my effort mencari rezeki...kan kan?
ayat penyedap hati... tp ade org cakap baik beli guess... tp aku dah ade 1 beg guess...
and aku tak berapa nak minat laa design beg guess skrg...
but this is my first time laa beli beg carlo... and aku tgk design dia not bad... macam2 ade...
after beli... aku pun redeem laa voucher parkson.. combine ngan resit saiful dapat laa aku rm20 voucher... yesss.....
leh shopping lagi... hahahha
pasni taknak dah beli handbag.. banyak sgt dah koleksi...rotate pakai yang lama jer sampai lunyai...and no more shopping online... baru je dapat wallet and sunglasses hasil dari shopping online...

yeah dapat voucher rm20... esok nak beli sesuatu.. dah aimed dah tadi..hehee

2 Comments:

  1. Juliet said...
    Peng....

    Nanti aku nak pegang kata-kata kau nie "pasni taknak dah beli handbag.. banyak sgt dah koleksi...rotate pakai yang lama jer sampai lunyai...and no more shopping online.."

    Kite tengok brape lama kau boleh bertahan... Hehehehe! Go peng Go!! :D

    Shopping sakan kau yer.. Aku smlm baru beli wallet Paris Hilton. Itu pon bile wallet aku dah lunyai buruk gile mcm dah kena air panas melecur.. huhuhu..

    Handbag? Not yet kot! Belom berkemampuan nak kuarkan rm500. Huwaaa...

    PS: Mane pic handbag? Takkan rahsia kot...
    LynnDa @ PeNg said...
    ok laaa bagus gak... sila remind me if aku terlupa... hahhaa
    wah wallet ko mcm kena simbah air panas? adakah se kronik macam wallet jane... wallet jane tuh ibarat telur dihujung tanduk... bile2 leh rabaak...hahhaa tp pitih banyak kat dalam takper... org tgk wallet cmtuh pun takut nak cilok..

    ell pic handbag i macam yang kat dalam previous photo... hahaha

Post a Comment