Wednesday, December 1, 2010

mood lari

mood mood mane ko mood.. datang laa padaku wahai cik mood..
now i really feel so stress n so boring at office... rasa nyer sebab dah 2 tahun setengah kot keje sini..
aku plak tak byk dapat projek.. asik jaga support je.. kalau takde support goyang pinggul jer laa aku..
so not so many thing i can improve here... asik jaga system orang jer..
tak pun aku di pinjamkan untuk tolong setttle kan projek lain...


and recently i had involved in new project.. but i really dont like it because the team member not match with my soul... ape taknyer... dia suka laa attack me with out any briefing.. aku nih terbangak2... ape masalah dia nih..?? cuba cerita dari awal.. 
nak lawan kan dia super senior... and suka naik kan suara kalau bercakap ngan org...
memang kat ofis ni selalu sangat dengar suara dia dok marah org... that is her habit... so i need to get use to it..
actually she not marah2.. the way she talk like she angry... aduuuhh boleh tak belajar cakap slow2 sikit..
bile time dia salah pandai plak cakap pelan2..so what to do.. we only kuli...tadah je laa telinga... malang betul dapat satu team ngan dia... terus mood aku untuk stay lama disini lari...
and if you are in my office.. kena get use to it.. coz the way diorg disscuss antara senior2 nih memang macam nak gaduh... mula2 aku masuk sini really felt like culture shock... ingat gaduh.. rupa2 nyer memang itu caranyer diorg berdiskusi...
ngeri tak nak keje tempat aku ni bile dengar cerita aku nih.. hahaha
tp 1 je yang aku suka keje kat sini... memang kerja ikut office hour laaa...
kul 6 jer ofis dah start kosong.. no body will pandang you semacam sebab balik awal...
tu yang aku takut nak cari keje lain tu... nanti kena stayback laa.. weekend kena keje laaa...
mmmmm

0 Comments:

Post a Comment