Monday, November 14, 2011

:Hari sudah dekat..

hah kau..ni laa menu diet aku dihari pertama and kedua.. Caya tak?
Tak tahu la berapa lama aku bertahan.. So far tak makan nasi lagi..
Just makan lauk je.. ni belajar dia sifu elly la ni..tapi aku tak tahu aku kuat ke tak nak diet betul2 mcm dia diet..
Tapi aku terus bertekad lepas tengok aku dalam baju tunang.. Lemak sana sini..berbonjol2 nampak.aaaahh stress nye rasa..
Bile la aku boleh kurus niii.. Memang patut la aku balik kampung semua cakap aku dah gemuk.. Mak andam tu pun tengok aku atas bawah.. Oh nooo.. Don't know what to do lagi..jogging xde masa dah..keje asik balik pukul 7 je.. Dulu keje balik kul 6 sharp sempat aku singgah taman jogging dulu.. Sekarang jangan harap..weekend pun pulun tido je..
Xpe laaa aku cuba laa yang terbaik untuk turun a few kgs.. Lagi pun bukan utk hari special je.. Untuk kesihatan jugak kan..

Iklan jap.. Korang pernah tak baca majalah pengantin? Heemm aku pelik..dh merata2 aku cari majalah pengantin kenapa tak jumpa ek? Ke dah tak jual ek? Dah penat pusing keliling MPH,borders pun takde.. Pelik pelik ni.. Aku tanya kat cashier tu buku pengantin yang nipis plak dia kasi kt aku.

2 Comments:

  1. eliyana said...
    peng, majalh pengntin mmg cepat abis...so klu nk beli, ko kene beli ontime
    Juliet said...
    Majalah Pengantin yg tebal tu ikut keluaran. Kalau monthly mmg yg nipis tu.

    Kalau nak beli yg tebal gila tu, bukan tiap2 bulan :)

    Special edition :)

Post a Comment