Monday, November 21, 2011

Harimau Malaya aum!!

Kenapa aku update pasal bola ni? Sebab aku tengah tengok final sukan SEA msia lawan indonesia.. Stress aku tengok..
Dah laa bola offsite aku pun pegi bersorak..aku ingat dah gol..malu sendiri..
Hemm sekarang perasan tak team msia dah semakin melattop kan? Prestasi dah makin meningkat.. And penyokong sekarang pun dah semakin ramai..seolah2 satu trend plak sokong bola ni.. Aku pergi sekali stadium hari tu time msia lawan singapore..
Rasanye cukup la kot tengok bola kat stadium..nanti kalau ade peluang lagi baru pergi..
Takut jugak bile dengar ade penonton buta sebab ade pihak tak bertanggungjawab baling mercun bola..huhu
Satu hal jugak org yang menonton ni..tak fikir langsung pasal keselamatan org lain.. Baling bom kat dia baru tahu.. Nak sokong sokong laa cara damai..
Yang penting good luck to team MSIA..
Auumm!! Aumm!!
By the way korang pernah dengar lagu selamanya harimau malaya.. Malik and sape ntah nyanyi.. interesting gile lagu tu..macam dayak pun ade..

0 Comments:

Post a Comment