Wednesday, February 15, 2012

my 1st Rubberstamp

rubberstamp for my wedding.. and this one is the first rubberstamp i have laa..
sebelum ni aku terfikir2 macamana nak tempah cop2 segala bagai..
tak pernah gunakan.. so aku tak pernah plak amik tahu..
but this one i order for my wedding.. leh cop2 dekat paper bag ke surah yassin ke.. :)
ingat susah rupa2nyer hantar je dekat stationary shop yang ade provide service rubberstamp ni..
tugas kite hanya sediakan design dan email jer..so sehari dua dah leh amik.. cepatkan..
cam aku punya ni harga rm25 sebab ade design kot..and size quite besar dari yang standard..
oh by the way aku memang takde tangan seni.. nak design rubberstamp lawa2 memang tak laa kan...
google punya google... aku terjumpa balik blog kawan aku..so sebelum ni dia ade create rubbertsamp on her wedding.. cantik giler..
so i find out my friend ni sangat creative.. so i ask her to design for me.. Kidz thanks kidz.. nanti jemput datang kemamang makan nasi minyak free yerk.. i banjer.. hehehe

this is the first design yang kidz create.. terus aku berkenan.. haha maklum laa kalau aku design sendiri aku guna standard punya font la.. macam cop office tu.hahaha
aku just resize ikut size yang aku nak then email kat stationary tu.. 


first try.. see cantik kan...  i liiikkeeee...tapi terbesar sedikit dari size yang aku budget..tapi its ok...


dah banyak2 chop dah jadi macamni.. hehehe i likkkeeee... nanti aku nak buat lagi laa chop..

maklum laa orang rajin men-DIY paperbag.. isi masa lapang.. tapi aku ingat nak cop tempat lain.. tapi tak cantik plak sebab tulisan dia jadi mengembang.. so i figure out to cop other place.. better.. kalau tak guna cop ni rugi jer la tempahkan.. tapi dont expect paperbag aku cun melecun.. biasa2 jer.. memang nampak murahan jer.. sebab tu nak menDIY so tak nampak murahan sangat.. up sikit laa hahaha..

aku google2 aku terjumpa ni laa..kidz punya blog.. cun kan design dia...






0 Comments:

Post a Comment