Tuesday, February 21, 2012

Now everyone Can Paint

ngah dok buzy2 buat persiapan kawen sempat lagi aku mencilok masa aku untuk painting.. hehehe
actually hari tu aku jalan2 kedai2 kat ikano.. then aku terjumpa satu kedai ni.. dalam dia penuh lukisan lawa2.. aku tertarik tengok motto dia "Now Everyone Can Paint"..
so aku masuk laa membelek2 lukisan yang ada.. now i got it..rupa2nye lukisan tu ade numbering.. and the numbering stand for the colors.. haa macam budak2 main lukis2.. hehehe
aku tengok hasil dia memang macam lukisan professional.. ni first time aku tengok bende alah ni kat malaysia.. tak tahu laa kat mana lagi ade jual kan.. kalau jigsaw puzzle tu memang dah berlambak..
so untuk beginner aku amik laa lukisan yang sederhana besar.. and ruang untuk color dia lebih besar..

hehee see kotak dia comel kan...

inside the box will contain canvas for painting, yang kertas guide tu.. yang colorfull tu cat yang dia provide.. confirm cukup.. kalau tak cukup bawak resit and dia kasi free..brush and bekas cat dia sediakan jugak..no need to worry.. :)

hari pertama aku dah cat banyak nih... hehehe interesting.. kawan aku cakap hanya orang yang penyabar jer leh painting.. so aku ni consider as penyabar laa.. kihkihkih

inilah hasilnyer after 3 hari bertungkus lumus.. yippie... 

2 Comments:

  1. Juliet said...
    Mahal tak satu kotak ni peng?

    Nak beli jugak lah.. Kedai dia kat ne? =D
    LynnDa @ PeNg said...
    yang size aku beli ni rm40.. ade size kecik lagi rm25.. yang besar sikit dari ni rm60.. kedai dia sebelah steamboat kat bawah ikano..
    ko ade masa ke nak lukis2 nih.. ke untuk baby.. hahaha

Post a Comment