Thursday, February 2, 2012

mencari idea nak DIY goodie bag

aku rasa excited plak menggoogle pasal DIY goodie bag nih..
tapi bukan menDIY untuk membazir.. aku DIY untuk jimatkan kos.. lagi pun kalau aku sekali dapat goodie bag bukan pernah simpan... buang jer.. so kalau boleh cut cost bagus jugak..
dalam kepala aku dah ade idea camne nak men DIY.. tapi tunggu aku testing dulu laa baru upload..
kang tak cantik nak cancel.. lagi pun aku nak kelainan sikit.. sebab kalau aku nak prepare sekarang pun boleh jugak sebab memang tak banyak bende lagi aku buat.. leh isi masa lapang aku.. tapi aku cari yang senang and simple jer.. tak nak meyeksa diri..
errmm tapi aku nak meminjam printer laa.. sape ek ade printer yang leh pinjam.. malas nak beli.. kalau aku beli printer semata2 untuk men DIY ni.. baik laa aku beli paper bag siap terus.. hahaha


and bukan setakat goodie bag je aku DIY.. aku pun ade try men DIY poms flower or bunga dibuat dari tissue.. dapat ilham dari Martha Stewart.. senang gile nak buat.. tapi aku tak tahu ape nak buat dengan bunga poms untuk my wedding.. klau comel. aku nak buat photobooth laa.. tampal banyak2 kat dinding.. hahha verangan jer lebih kan..sekali orang gelak jer.. hahaha
padahal nanti aku yang tak cukup tangan...

ni laaa hasilnyer.. senang jer nak buat nih..



0 Comments:

Post a Comment