Friday, June 22, 2012

Bridal Shower


at last it's my turn to have my own bridal shower.. biasanyer celeb untuk orang lain jer.. huhu before my wed my fren arrange me 2 bridal shower.. UM BFF and ofismet..

UM BFF 
this time special sikit sebb im the last who will get married.. bongsu kan kenalah special..
mula2 diorang plan nak overnite dekat genting highlands.. masing2 nak pegi solo without hubby and family.. tapi aku plak yang cuak kan bile diorang nak tinggalkan family sebab aku.. lagi pun aku tengah darah manis.. aku seriau sikit naik bukit tinggi2 pastu naik cable car...
haha so i suggested overnite kat KL jer.. so we decide to stay at Palace of The Golden Horses..
memang kellass hotel dia nyaahh.. dalam hotel semua benda laa bentuk kuda.. dari botol shower foam sampai laa kaki meja pun nak ade unsur kuda.. hahaha mintak 2 bilik tapi sebab full so they give us Suite... perghh memang aku sangat jakuunn.. the room soooo big.. memang sangat puas hati..
tapi satu la bilik besar, bila malam jer malap jer.. sebab lampu tak banyak pun..may be sesuai untuk honeymoon kot..

haha ape kitorang buat? lepas check in rehat2 kejap.. lepas tu kitorang turun bawah pegi swimming.. me and yan love to swim a lot.. masing2 dah pandai swim dah sikit2.. haha
during nite plak kitorang pegi mines untuk dinner,movie,karaoke.. ok mak2 yang sangat sporting ok.. aku yang bujang ni memang tak berani nak suggest.. then as a memory kitorang beli sunglasses sorang satu..
at first time si ninie je yang beli.. pasytu yan.. aku and linda nih dalam nak tak nak.. last2 rembat jugak satu.. haha pokai bakal pantin..thanks all for the sweet escape..macam dekat abu dhabi jer dalam cerita Sex and The City 2.. love you muah muah
 view yang sangat menariiikkk






 OFISMATE
mula2 diorang plan nak celeb besday syu and ratna jer dekat secret recipe.. so diorang pun buat sekali jer la dengan bachelorete party.. hahaha aku plak yang overshadow besday girl kan.. sorry girls..
sebabnyer si birthday girl dengan volunteernyer telah membuatkan alas gelas tu untuk aku..
so nampak macam majlis aku la plak kan.. hahha pastu siap bg present lagi..
thanks kawan2.. gembira bila ade orang ingatkan kite.. lap u also mates...





0 Comments:

Post a Comment