Tuesday, November 13, 2012

looking for 3D/4D scan


aku sebenarnye tak banyak sangat tahu pasal 3d/4d scan or details scan ni..
sebab PMC normal checkup just provide 2D scan jer..kalau nak 3D/4D kena request..
aku lepas dah settle checkup baru aku tanya pasal 3D..so tunggu checkup bulan depan laa jawabnye...
tp aku dah tak sabar ni.. lagi2 lom dapat black and white baby gender.
aku tengok pun tak berapa jelas.. so aku cm teruja la nak tahu gender baby..
dah nak start beli barang ni..

then start googling cari info pasal 3D/4D.. now baru tahu 3D/4D and detail scan tu lain lain..haha
so googling lagi cari klinik yang provide semua nih.. sebab aku xpuas hati tak dpat tahu gender..
jumpa laa website ni. 3D/4D scan Malaysia. Kebanyakan blog talk about miss Jezzlyn..
dia bukan gynea ok.. dia just Sonographer.. ramai cakap hasil pun sangat berpuas hati..
so aku pun book appointment via this website..

masuk website ni korang tahu laa info bile yang sesuai nak buat scan ni..
cam detail scan kena buat 20-26 months, 3d 4d leh buat jugak time ni tapi baby look a bit skinny..
tapi kalau just nak tengok gender baby clearly 3d/4d scan memadai..tapi aku nak buat dua dua..
btw appointment dia bukan dkt 1 location jer.. dia ade buat a few location seri kembangan,ampang and shah alam..may be dia just sewa the klinik equipment kot.. tapi tu tak tahu laa..tanya la dia sendiri.. haha

and ade satu lagi tempat yang hangat diperkatakan.. college vission at kelana jaya..
ok after semua dah settle nanti i share lagi k.. tp kalau hubby advice just tunggu checkup bulan depan
terpaksa laa i tunggu.. huhuhu

0 Comments:

Post a Comment