Monday, July 29, 2013

Raya di mana??

Tergelak tadi dengar hot chat hari ni dekat HotFM.. pasal asam garam rumahtangga nak pilih turn beraya kat mana dulu... ade tu siap guna system undi.. siap berkempen kat anak2 sebulan sebelum puasa.. end up every year dapat balik negeri dia.. hahaha pandai bodek anak ek..
ade tu dah osom dapat balik kampung isteri... isteri dah excited.. alih alih dekat nak raya isteri kena warded.. so doctor advice kurangkan travel.. dapat laa balik sebelah hubby dia jer.. hahahha
yang aku plak sebab kitorang satu negerikan.. actually it is more complicated jugak nak buat decision..
last2 kite decide ulang alik je.. tapi penat jugak kalau travel sehala 2 jam.. pergi balik 4 jam.. minyak lagi oiiii..botak kepala KL- Kemaman - KT-Kemaman-KT-Kemaman-KL..
raya pertama umah hubby..petang raya umah aku.. esok nye balik umah hubby duduk dalam 2-3 hari..pastu umah aku plak.. baru laa balik KL..
takpe laa asalkan semua dapat merasa.. lagi pun dah tua xyah laa beriya sangat.. aku tunggu hannah besar nanti aku nak kempen dekat hannah suh pilih balik kemaman... hahahhaha

3 Comments:

  1. Tengkubutang said...
    done follow sini no. 33
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang@gmail.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/
    Unknown said...
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)
    Anonymous said...

Post a Comment