Thursday, July 25, 2013

Tudung oh tudung

Hari ni aku cuti..so ade masa sikit nak update blog..

Raya dah makin dekat..mood sopping raya pun dah semakin menguja..
Hr tu aku pegi alhumaira nak cari selai dua tudung..first time pg alhumaira..sini dia banyak tudung chiffon yang plain...tudung syria..tapi ramai betul org sopping..aku tengok masing2 amik berbundle2 tudung..banyak betul duit diorg..aku yang nak beli selai dua ni pun pikir panjang sebab price dia out of my budget laa..tp bg aku tudung lebih dr rm50 agak mahal laa..and aku takkan beli.. Kalau beli untuk tunang or untuk wedding tu oklaaa dengan that price..
Aku pikir untung betul laa sape bukak butik tudung sekarang...tokey plak muda2 lagi..sekarangkan trend untuk hijabista..kalau tengok patern tudung tu macam2... Dah macam ninja dah aku tengok..haha tapi aku still typical laa.. Pakai tudung yg senang lilit je..tak pun tudung sarung je..tunggu aku jadi artis laa aku pakai tudung ala2 ninja.haha
Kalau pegi shah alam jalan plumbum tu..berderet2 kedai tudung..memang berlawan diorg kat sana..tapi masing2 ade kekuatan masing2 laa..so ade peminat tersendiri..yang penting time musim perayaan ni..kedai tudung pun fullhouse..jom laa buat bisness tudung gak..aku jahitkan kain perca then jual.haha jahat tak?
Kalau aku tak pegi kedai..aku beli online je.cuma takleh nak tengok true color laa..kadang2 dalam gambar nampak cantik..kat luar biasa je..aku suka tengok tudung ni kt online sebab yang jadi model dia comel comel belaka..mana laa diorg cari model hijab cun cun macam tu..
Ni antara dua model yang aku suka tengok...diorg pakai comel jer..bile aku pakai haiyakkk..xde pun secomel diorg..hahaha tu strategi business masing2 kan.. :)

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment