Sunday, February 15, 2009

movie n movie

Jumaat after works....aku pegi jogging kat TTDI....lama dh tak keep fit my sexy body nih...wahaha...then mlm dinner ngan Yan,Linda,Tuyek,Saiful kat mamak.....since susah sgt nak jumpa houzmet aku kt umah...bz sgt dia.....
Then kitorang pg tgk movie kt HRSC....hahha tgk dekat projektor pun cukup laaa....
ceriter killing2 nih tp xtahu tajuk aper.....hero tua...aku layan jer laaaa....

hari sabtu aku ingat nak pg amik baju dekat hulu langat....tempah dekat kawan malia....
tapi aku lupa malia keje half day hari tuh.....so aku pun decide laaa kuar ngan Kema scoolmet aku...
dia ajak aku teman dia pg IKEA....kesian gak dia sorg2 dh laa xtahu jln...then si Angah yang bergelar pilot skrg nih pun call aku jugak....
ajak aku minum ngan Nasran and Nadnai kat Curve...tp cannot join laa kema seems on the rush to go back to Rawang...and my car still at bengkel hantar servis.....
Malam Sabtu pg lepak kt uptown Setapak dekat Restoran Nasi Lemak Antarabangsa...diskus pasal nak convert insurans Great Eastern to Etiqa Takaful..nice place to lepaking laaa...
tp nasi lemak dia x sekaw nasi lemak bangsar...

Then Ahad aku pegi umah kakak aku then pegi hulu langat amik baju....sedih gak actually...aku suh dia wat pario juust jahit tepi jer....dia pg wat pario yg mcm nak pg pantai tuh....huhuhu
dia ckp dia tahu...uper2nyer patern lain....
then malam aku pg tgk upin dan ipin....fuuhh tgk sikit hasil keje org kiter....
best laaa xmengecewakan....sangat berbaloi....ade sedih,seram,terkejut,ceria,kelakar pun ade.....
asyik tergelak jer....aku bg 4.5 bintang.....so sokong laaa filem animasi kiter...ramai2 laaa ke panggung....


****sorry pics lambat upload...hahahha*************
mrs director jaga projector
penonton

blocking.......
si' fan at mamak...

2 Comments:

  1. Ruby League... said...
    lama tak lawat blog ini.. anda sihat kah?
    LynnDa @ PeNg said...
    of course laaa aku sehat....

Post a Comment