Sunday, February 1, 2009

Return from holiday

dah seminggu aku bercuti kat kampung....
maklum laaa company suh cuti lama....
on Saturday i move from damansara...Went to Pudu...
pick up miss Lela...she want to hop on balik kampung....
ok laaa...then i met with Malia at Shell gombak...
so that we can move together...konvoi...hehehe
tapi malia balik kelantan....but whe want to pass by Terengganu....oklaaa xlaa teruk sgt jalan...

time otw balik kampung....the jam very very very terrible....
after kuar dr tol gombak the jam already start ,then clear after tol Bentong...
mak iah nak patah kaki aku pijak pedal....
sampai plak hentian lanchang...jam dekat high way xpernah happen kan....
uper2 nyer ade accident....fuuuhh ramai betul org balik kg nak raya chinese new year...
hahaaha

Then aku kat kg aktiviti aku biasa laaa...pegi Pantai Telok Kalong...
waa so happening...there are surfers,then ade family day lagi....
mmmm pantai yang dulunyer sunyi skrg dah full with people...
then one day masa aku picnic kt sana...ade org mati lemas....budak 17tahun....
ffuuuhh nampak ombak tenang...tapi ade arus deras kat bawah dia....
so beware went u swimming at the ocean....make sure jgn mandi dalam2....

Time kt pantai tuh jugak aku ade jumpa 'kekasih lama' hahaha...kidding..
mr Izham...dia pun ade sebuk kt pantai tuh...ape ag...keramahan dia tuh meluap2 sampai siap
leh lepak ngan family aku sekali....
org tak kenal pun dia p tegur....sib baik xjadi pakwe aku.....

selain picnic kat pantai..biasa laa pergi umah sedara mara...
lepak makan2 kat Hai Peng...pergh ramai giler orang..
then i met with my fren Yayah...she's good now....starting with her new business...
wishing u oll the best....
Then abang aku Mie pun ade balik....tgk anak buah aku yg dh semakin membesar....

Then balik kl aku konvoi lagi ngan perus....minah nih baru dpt lesen seminggu...
so dia bwk laa keter yg dia baru beli tuh dr KB ke KL....

Thats olls my holiday...xde yg menarik....makan tido makan tido tuh biasa laaa....

0 Comments:

Post a Comment