Friday, February 27, 2009

Birthday Surprise!!

waduuuh!! ngak ku sangka di usia sebegini masih ade yang merancang for my birthday celebration....
not for me only...with my twins also...YAN!!!

tapi dia laaa yang merancang plan nih....THANKS Yan.... Sayang you....
tidak lupa pada yang lain...linda,saiful,ajie and HRSC-ians yang lain....
terharu aku....huahuahua...

cerita nyer cmnih....aku hr tuh dh tahu aku nyer birthday celebration ngan ell xjadi...

so yan plan celeb berdua mkn a piece of kek secret recipe kat mamak Madhina....
hahaha xpernah dibuat org celeb kat mamak...huahuahua....
aku pun beli laaa kek Choclate Indulgence...

Sekali yan ckp dia mengidam mkn mcD...tanpa ragu2 aku agree laaa....

mkn2 pot pet2 sekali ade budak kecukan cina kat belakang aku....
and linda sambil menjinjit kek....

HUAAAAAAAAAAAAAA!!!
xsangka plak....so happy that nite...

tapi bdk hrsc nih ade meeting plak....so ramai gk yg lambat....

15 minit kemudian Haidar sampai....
1 jam kemudian baru VIP sampai...atoq n En Faizal....

lepak lama sambil gelak terbahak2 kt mc D tuh...ngan suara gergasi Saiful tuh..
ish2...pecah gegendang telinga aku dok sebelah dia.... Lastly aku nak tanya yan....

"Yan ko nak hadiah aper ek??"
"And Happy besday to you jugak my twins...chup chup..."

enjoy the pic...

cepatnyer mkn...telan kek ker...
saiful xsbr nak wat kacau
kepohnyer aku..
saki baki..
tetamu VIP
with my twins
amoiii...pinjam bf jap....
mcm makan pengantin...

waa rajinnyer yan..




THANKS semua....
dulu aku ade kwn dr hrsc beberapa org jer....
tp sekarang dh bertambah ramai kwn aku dr HRSC...
we are like family....

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    Hi my Twin..

    What I wanT for my bday?
    mmm I dont have any spec request, just give me anything that u think u really want me to have ;P

    wPon dlm hatI nak mintak keta, umah, laptop, handset baru yg ade Kamera dari ko huahuahua...

    Have a nice day. and again... Happy Birthday BuddY :)
    - YaN -
    LynnDa @ PeNg said...
    weh ko ingat aku ade 1 juta ker??
    hahaha....
    u too happy buffday...

Post a Comment