Monday, August 31, 2009

3 days holiday

congrets to ninie n nizam...
dia dah berjaya lahir kan bb boy...26 August 2009...
comel bb dia...hidung mancung...
kitorg g melawat ninie kt umah mak dia kt klang gate...
dia ngah berpantang kt sana...
sorang dh bergelar ibu... tunggu sorang ag si linda...

anak ninie... baru dpt separuh nama.. Mohd Amir ??
bestnyer bb tido...

Then petang tu aku pergi berbuka umah safry...ex-skoolmet aku..
before that aku abiskan masa dulu kt IOI Mall...
sekali kat new wing tu ade Padini season clearance...
waaaa giler murah...byk item yg 70%...
suka2... aku cekau jer laa mane yg termamppu...
yg penting aku dpt 1 beg blk kg rm41...dh lama cari nih..
and seluar hitam kasual rm13..ade lagi laa aku kebas...
kemaja rm9... then time aku pg happy hour..buy 1 free 1 for rm9...
ade laaa 4 helai aku amik....giler syiok...
rembat belt 1...aku ingat belt perempuan..upernyer belt lelaki..tp still leh pakai gak...sbb design dia xlaa cm laki sgt...
tp penat laaa..sbb aku shop dlm masa yg singkat..sbb nak kena g buka plok umah safry...

Ramai gk laaa yang join kt umah safry..
ruzbot,syapeq,asya,ella,fazry,bedul,nasran,naemah,mat min,seraq... nhi semua budak2 smsd batch SPM Y2K
makan ayam bbq,sambal udang...sesapp sekali...
then 9.30mlm balik...sambung lepak minum kt rest Bravo ngan ruzbot,syapeq,asya...ajak Lai n hubby plak..
si lai nih tunggu masa je nk meletop..tp still boleh jalan2 lagi..
sempoi betul minah nih....hahahha
bapa2 mithali...
ella ngah tunggu due date..

masing2 dengan anak2 dah...

Isnin on Merdeka Day, aku plan nak g Nilai..berbuka ngan asya... tp xjadi laaa.. next week aje laa..
aku p buka ngan Marlia je kt waroeng penyet...
tetiba si ameer call..dia ckp dok kt giant Kinrara...jumpa abg dia..
so aku ajak laa pg IOI Puchong ade byk sale...
smpt laa dia shopping kt puma...aku n malia masuk padini lagi...
penat dia tunggu kitorang shopping...
sorry laa ameer... biasa laa pompuan kan.... hahahaa
@ waroeng penyet..muka penat..
marlia...sape kt blkg u tu?? baju oren tu?

0 Comments:

Post a Comment