Friday, March 5, 2010

Besday Treat

aku ingat tahun nih besday aku hambar...sebab dulu sambut ngan Yan..
sekarang Yan dh kawen..huhuhu
tp kawan2 sekeliling aku nih betul2 meng'harukan' aku...
diorang treat aku sempena besday laa...
beli kek laaa... ohhh terharu...
First skali Tuyek n Linda belanja aku kat Waroeng Penyet...
alamak masa besday Tuyek aku xde buat ape2 pun.. dh lepas..
nanti laa tunggu besday Linda...
ali xnak banje aku ke?senyum yang tak berapa nak manis..

second.. besday treat oleh Miss Elina..
kat TGI Friday lagi u..makan besar lagi..sampai x abis pun food...
masing2 kekenyangan.. mula2 plan nak buat time besday aku hari Jumaat after aku balik dari Broga Hill..
tp si Ell ade hal.. and nasib baik time tuh aku ngah tido...
Ell tahu laa cmne perangai aku kalau aku betul2 lapar...
hahahahha... dia cakap aku garang macam kucing...
So postpone hari Sabtu... lepas makan kt TGI aku nk pegi CNY party plak kt umah boss aku...
sure aku melantak sikit je sbb dh kenyang...
Thank You Ell daling... nanti i treat u plak k...

jemput makan... org belakang tuh celeb besday gak...
mak aih macam nak makan 10 org..

Third..celebrate plak ngan ofismet aku..
alaa xde gambar plak nk upload... biasa everymonth kitorang akan celebrate buat besday...
aku yg organize.. time besday aku senior aku yg organize... wah spesel sikit sbb ade kek,rojak,cendol,buah..
hehehe tq yaaa ollsss
Fourth..kawan aku Firmi datang KL... so dia plan laa malam tuh nak jumpa kawan2 lama time sekolah dulu..
ape ekkk the "BackStreetGirl" hahaha..
so jumpa laa kat umah Lai,siap masak nasi minyak lagi sebab family lai ade..so mak dia yg masak..
yang ade Kema,Safry n wife...
then tak sangka plak aku.. diorg belikan kek untuk aku... oh terharu laa u ollss...
Then to semua... muah muah muah

0 Comments:

Post a Comment