Tuesday, March 23, 2010

waiting for my entry?

aku dah agak lama x update...
susah laa nak update skrg... kat ofis sangat kurang masa..and tmpt sementara aku nih pun terlalu open..
kat umah x sempat sbb lately nih aku abis kan masa kt gym... badan aku dh naik..
sebelum aku nyer membership expired aku guna abis2 san..31/mei ni expired..
aku nak tunggu promo lagi aku nak sign up lagi laaa...
tak rugi aku join selagi aku keje kt phileo damaansara nih...
tp aku tgk badan aku memang susah nak loose weight..
makan malam dah kurang dah...
ok laa ade masa nanti aku post entry k...
see yaaaa... muah muah

1 Comment:

  1. Unknown said...
    hurm..
    orang pegi gym nak kuruskan badan ke??

    aku dulu pegi gym pasal nak build up muscle aje..
    then, bila dah main gym ni,
    memang akan jadi kuat makan..
    kalu tak makan, mana nak datang lemak untuk jadi muscle??

    dan amat aar normal bila seseorang dah stop pegi gym,
    badan akan makin comel sikit..
    he he..
    =P

    anyway,
    gud luck..
    =)

Post a Comment