Monday, March 15, 2010

Hari ku yang indah

banyak nih nak update nih... coz dh lama jugak laa aku x update blog.. but i make it short je laa..nnt berjela2 korang malas baca plak... hari khamis malam Jumaat aku pg One Utama pekena Sushi King.. dah lama tak makan sushi..si Saiful janji nak banje time besday aku..
tp dia postpone..
so hari tuh aku mkn laa kt sushi king puas2.. then kebetulan ade JCard member sale..wah best nyer aku rembat je yg berkenan..tp within budget ag laa.
tapi yg aku kecewa 1 baju nih suppose 70% aku pg tukar size..tak cek laa plak tag merah xde utk baju tuh
maasa bayar aku xde laa cek 1-1 price kt screen tuh.. then aku pulang je terus tgk kesilapan itu.. dh rugi rm27.30... tp aku berjaya dpt voucher rm10 leh laa cover sikit.. ok laa tuh walau pun rasa bengang teramat.. ingat nk buat aduan tp resit plak hilang.. huahauahua

sushi with cheese.. i like..
this is my favorite... ebiko... lama tunggu baru muncul..
nih Saifool's fav... unagi...
nih aku nyer set.. Kodomo Bento. bukan kodomo lion ye..

then hari Sabtu pg2 aku buang masa kt flea market.. ingat nk cr makanan kucing kt Tesco.
tp jam laa plak kt parking Tesco.. tuh aku melencong ke the curve tuh.beli laa sedikit accessories..gedik nye bunyi..then Marlia call (anak buah) ajak teman pg kenduri kt Gombak..
i on je.. abis pg kenduri terus pg
Cineleisure ngan baju kurung ag..ayu nye rasa... then tgk movie Alice In Wonderland.. 2D je 3D dh penuh laaa.. tp best citer dia..aku asik memikirkan watak yg dlm komik aku baca dulu.. tp ingat2 lupa jer... tp ade beza laa..sbb nih alice versi dewasa..aku suke Johnny Depp..love him love him

Then makan plak kt Gerobak (Indonesia Cuisine) kedai depan movie tuh..sebelah Lecka Lecka aiskrim tuh..
design ala2 teh tarik corner gitu (dok tepi tingkap sure lg best).. aku try laa Bakmi Chicken. mak aih aku sungguh menyesal order menu nih.. bau dia amat tidak menyenangkan.. busuukk.adakah mie tuh busuk..next time aku x order dh..aku makan 2 sudu je... then surrender.. hidung n tekak taku xleh terima..Malia order Nasi Uduk..boleh tahan rasa dia...lebih kurang ayam penyet laa.. tp ayam penyet more better laaa...
nasi Uduk..yang ni best
Bakmi Chicken yang sangat tidak menyelerakan sama ada rasa,bau,presentation..

nape sedih nih adik manis...
gigit kuku..lakonan semata2
mata pun dh penat pakai lens.. cantik tak gelang aku...? sempat menyelit

after dinner jumpa Yayah(x-scoolmet aku a.k.a antara besties aku kt sekolah dulu)..
amik kwn dia kt KLCC..then hntr kwn dia kt Pudu.. then balik umah aku.. pillow talk dulu ngan dia.. baru lh tido.. pagi2 Ahad dia dh bangun nk g kenduri kwen kt Kuala Selangor.. gambar latest yayah yg dah kurus lupa plak nk amik..

Then aku pegi Puchong jumpa abang aku (Mie ngan family dia)..
bawak laa diorg jalan2 kt IKEA..wah meriah betul nak layan anak2 dia... pening jugak kepala Cik Sue kamu nih.. Rifqi dpt rembat 2 mainan... adik dia Wafy dpt 1 je mainan kecik ... then pg isi perut kat Pizza Hut,Kota Damansara.. pasnih susah dh nk jumpa abang aku. dia nak pg Porto Rico..eh suke suki jer... mane ekkk... lupa laa nama dia... balik umah tuh masing2 terbungkang... ingat nk g umah Pok Ang tp penat yg amat... so cancel je plan.. budak2 pun dlm kereta ag dh tido..
nih laa abang atas aku..
si rifqi budak hyper...

percaya tak.. korang kuarkan je ibu jari dari mulut dia..dia leh jaga terus...nih after dh kuar kan ibu jari dia.. muka baru bangun tido..
tshirt"saya sayang mak saya..."
me n sister..

4 Comments:

  1. Juliet said...
    kalau saiful banje, next time amik yg mahal2 je. hahaha. dia kan boss :)

    anyway, aku kat sini hari2 makan sushi king. ntah bila aku nak muak aku pon tatau lah. haih.
    LynnDa @ PeNg said...
    even dia boss...
    tp susah nih nak paw dia...
    setahun sekali jer dapat... wakaka
    dia selalu ckp dr banje ko baik aku banje awek aku..hahhaa
    wannan said...
    belut / unagi mmg best... fav aku tuh..
    LynnDa @ PeNg said...
    yeke? kalau sup belut/belut goreng kunyit/tomyam belut... suke tak?
    hehehhe

Post a Comment