Thursday, May 13, 2010

How to stop my bad habit??

ade org ckp kalau kaki goyang nih disebabkan oleh perasaan nervous...
ade jugak aku dengar dia jenis yang tak confident..
satu lagi kuat s***... itu yg aku dengar laa...
tapi masalh aku adalah aku suka goyang kaki sebab memang habit dr kecik lagi..
tak kesah laa tengah dok baring tgk tv ker... dok kt meja makan ke..
dok borak2 ker... kaki aku mesti goyang...tengah wat programming ke..
mak aku dh banyak kali tegur anak dara tak baik goyang kaki...dialog dia mcm nih..
"kaki tuh geletih sokmo... dokleh dok diam..macam laki..." paaapp!! kena pukul satu..
then aku stop laaa 2 minit.. lepas tu goyah balik...
tp memang aku setuju pun.. kadang2 aku tgk perempuan lain memang mcm x elok goyang kaki nih...
tp aku sendiri buat... masalah nye sekarang macamana nk stop habit buruk aku nih???tolonggg
sebab aku rasa kalau aku tak goyang kaki aku lg penat...
kalau aku goyang kaki aku rasa lebih rilex...

ade satu lagi perkara yang memalukan aku... aku pg site.. tengah2 wat keje kaki aku goyang...
ade sorang member nih tegur...
"ish ish jangan goyang kaki kuat sangat..nanti rezeki lari...
betul adikkk.. tak baik goyang kaki.. lagi pun u perempuan..."

waaaa dah laaa kuat.....malu nyer akuuuuuuuuuuuuuu!!!
esok dia dtg aku stop goyang kaki..nih plak dia ckp..
"aaaa ..ni laa bagus x goyang kaki.."

sekarang nih aku nak cuba laa stop habit nih.. tp macamana yerk??
kalau dah habit susah nk hilang kan...

6 Comments:

  1. Kasut Tumit Tinggi said...
    peng, ko kena ikat kaki ko kat kerusi kot. hehehe..
    LynnDa @ PeNg said...
    itu laa pasal...aku kena ikat kaki aku nih...
    eliyana said...
    peng, aku tau perasaan ko...aku pn ade habit yg same...klu kt office, my team mates selalu gak tegur...tp skrg aku berjaya krg kn...hehehe
    metalrizca said...
    ko sangkutkan aje laa kaki ko tu kat kaki kerusi..
    LynnDa @ PeNg said...
    eli camne ko kurang kan?
    ~ miss femme fabulosity ~ said...
    Eh! Sama! :)

    Tapi xde plak yg tegur aku mcm mana ko kena tue..

    Aku akan goyang kaki bile rase bosan.. baring pn goyang kaki gesel kat tilam sbb nk amik mood nk tido Z_Z

    Alamak lari larezeki aku...

Post a Comment