Saturday, March 12, 2011

ell's e-day

congratulations to ell and syazwan on your engagement...
at last hari pertunangan dia tiba jugak... ell n syazwan yang sedondon baju kuning...
sib baik aku tak pakai baju color kuning gak...hehehe
lewat jugak laa aku,jane and shima sampai... dah pukul 5 baru sampai,,
majlis dah habis dah...keje makan je laa kitorang.. then bergambor...
ish ramai plak yang tegur aku ni dah berisi... ade ke mamat ni ingat aku dah kawen sebab aku dah gemuk..
arggghhh!! sungguh tensen sekali... and aku pun silap pakai kain cotton...
ingat tema si ell ni cotton.. aku sorg je yang pakai cotton... wakakaka
jom tengok beberapa gambar yang aku snap pakai BB ku..


individual photo bride to be with jane and shima
aku n ell.. eee nyesal pakai cotton... tak menyerlah pun baju aku..
sekali pandang nampak macam nana AF plak...

gambar ramai2... oooo tak suka... why i look very fat...

2 Comments:

  1. MizzSal_Iska said...
    nmpk gebu sikit peng kehkehkeh!
    MizzSal_Iska said...
    nmpk gebu sikit peng kehkehkeh!

Post a Comment