Tuesday, March 22, 2011

milkADeal - Spa Offer

Spa Offer Klik Di Sini

just sharing with you guys... aku sebenarnyer dah lama nak try spa..
tapi tak pergi2.. tapi bile aku nampak offer ni aku terus beli voucher ni...
promotion until 83%... sebenarnyer aku dah lama beli this voucher tapi untuk promo lain..
that time package dia tak se menarik yang nih...
so voucher lama im gonna use it this Sunday...
then aku nak grab this new offer so that i can use it next time...
korang boleh je beli sekarang then set appointment bile nak pegi...
boleh guna until july... tempat dia nampak menarik.. 
dekat Mont Kiara plak tu...
aku tak nak komen lebih2 sebab aku tak pernah pegi lagi.. ahad baru boleh komen.. 
tapi 2.5 hours for spa only for rm48... bestnye siap boleh tidur berdengkur dulu laaa
kalau ade yang berminat boleh laa  Klik Di Sini..
sharing is caring...

1 Comment:

  1. ~~marissa~~ said...
    wah wah...kelasss linda sekarang ni...hehehehe

Post a Comment