Thursday, March 31, 2011

masa yang suntuk

adoi dah lama dah tak update blog aku ni...
satu malas satu lagi sungguh tak cukup masa...
kalau dulu aku still boleh update blog dekat office...
sekarang tak boleh laa dah tempat duduk aku tak strategic... betul2 sebelah boss.. it was a nightmare ok..
sampai aku terbawa2 ke dalam mimpi...
and satu lagi bila balik rumah...
banyak bende yang aku nak buat dalam waktu malam yang singkat...


1. aku nak kena tidor awal.. coz new job ni need me to wake up early coz i still cannot get season parking yet.. kena rebut dengan orang... bosan sungguh.. pukul 6.45 dah bangun.. 7.30 dah ferak pegi ofis.. kul 8 dah sampai dekat parking... awal kan?
2. and aku sekarang dah tambah satu aktiviti di malam hari... jahit cross-stitch.. terleebih rajin kan... dah berapa minggu jahit tak siap2.. asik skip jer...
3. and now addicted to korean drama... kalau dah melekat tengok citer korea bukan sekejap sure laa the whole nite.. sampai kan kerja rumah tak buat2...


now you see kan waktu malam aku sangat laaa penuh dengan aktiviti... tak sempat nak update blog..
sib baik laa bujang.. nanti dah kawen kena buang segala hiburan.. fokus pada family plak... :)



0 Comments:

Post a Comment