Wednesday, May 11, 2011

Angry Bird

fuuh makin malas aku sekarang ni nak update blog...
bukan setakat update blog.. rumah tangga pun... rumah tak bertangga lagi...
ape nak jadi ngan aku sekarang nih...
tambah2 lagi sekarang ni dok addicted main game ANGRY BIRD...
main sekali sure susah nak stop... berhantu betul game nih..
game ni femes di kalangan pengguna iphone and android.. since aku just pakai blackberry jer..
tak dapat laa nak main kat hp aku...
so aku cuba laa search untuk lappy punya... sib baik jumpa...
ape lagi.. dah install main laaa... ini laa yang mengisi kesunyian hidup aku...
huhuhuhu sedih betul laa hidup dipinggiran nih...
yang paling cute.. burung ni pandai cakap "what eveeerrrr" 
end bunyi latar dia pun best... kalau tak caya cuba laa main...

yiiibbbbaaaaaa....!!!!

0 Comments:

Post a Comment